• Gratis verzending*
  • Gratis retourneren*
  • Snelle verzendingen
menu

Faq

Bestellen & Betalen

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Om te bestellen bij Mikkishoes.nl is het niet noodzakelijk om een account te hebben. Bestellen is heel eenvoudig te doen met behulp van de volgende stappen.

Stap 1. Plaats uw artikel(en) in het winkelmandje.

Stap 2. Ga naar het winkelwagentje en controleer of de gewenste artikelen in het mandje zitten.

Stap 3. Ga door naar bestellen en vul vervolgens uw persoonlijke gegevens in.

Stap 4. Kloppen uw gegevens? Dan kunt op betalen klikken.

Stap 5. Kies vervolgens een van de betaalmogelijkheden en plaats uw bestelling.

2. Hoe zie ik of mijn bestelling is gelukt?

Als uw bestelling is gelukt, krijgt u op het opgegeven e-mailadres een bevestigingsmail. Wanneer de bestelling verzonden wordt, krijgt u ook daar een mail over.

3. Kan ik mijn order nog wijzigen of annuleren?

Dat is afhankelijk van in hoeverre de bestelling al is afgehandeld. Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren, kunt u het beste telefonisch contact op nemen met onze service afdeling (0416-760650) tussen 10:00 en 17:30 op werkdagen.

4. Welke betaalmethodes hebben jullie?

Wij bieden de volgende betalingsmogelijkheden aan:

-          iDeal

-          Bancontact/Mistercash

-          VISA

-          Mastercard

-          Maestro

 

ideal
ideal
ideal
ideal
ideal

5. Kan ik achteraf betalen?

Helaas bieden wij deze mogelijkheid niet aan. Betaling gebeurd bij plaatsing van uw bestelling. Mocht de bestelling achteraf niet goed blijken, storten wij het geld zo snel mogelijk terug op uw rekening. Dit gebeurd zodra we uw bestelling retour hebben ontvangen (gegarandeerd binnen 5 werkdagen).

6. Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Ja, al onze prijzen zijn inclusief BTW.

7. Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen met een bedrag lager dan €50,- worden €4,00 aan verzendkosten in rekening gebracht. Bestellingen boven de €50,- worden gratis verzonden.

8. Kunnen jullie schoenen voor mij reserveren of kan ik een aanbetaling doen?

Nee. Bij ons is het niet mogelijk om bestellingen op aan- of afbetaling te kopen. Wij maken hier geen uitzonderingen voor.

Bezorgen

1. Wat is de levertijd?

We streven er naar om uw bestelling binnen 24 uur uit te leveren. Voor België en Duitsland streven wij naar een levertijd van maximaal 48 uur.

Voor 15.00 uur bestelt is morgen in huis. Leveringsdagen zijn maandag t/m zaterdag. Op zondag wordt er niet geleverd.

2. Als ik kies voor afhalen in de winkel, wanneer ligt mijn bestelling dan klaar?

Kies je voor afhalen in de winkel dan ligt je bestelling de volgende dag na 15.00 uur voor jou klaar. Natuurlijk kun je ons bellen (0416-760650) indien je een snellere levertijd wenst, wij kijken dan samen met u voor een passende oplossing.

3. Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra u bestelling is verzonden, ontvangt er per mail uw ‘track en trace’ code. Met deze code kunt op https://www.dhlparcel.nl/nl/zakelijk/track-trace uw bestelling volgen.

4. Is het mogelijk een tijdstip aan te geven waarop mijn bestelling wordt bezorgd?

Ja, het is mogelijk om het tijdstip waarop uw bestelling wordt geleverd te veranderen naar een voor uw passend moment.

5. Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, gedurende het bestelproces kunt u kiezen voor ‘ander afleveradres’. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan en vermeld ook duidelijk je eigen naam er bij.

6. Kan ik mijn bestelling ook in jullie winkel ophalen?

Ja, dat is mogelijk. Bij het afronden van uw bestelling, kunt u kiezen voor afhalen in de winkel. Selecteer dan uw gewenste vestiging (Waalwijk of Breda) en u kunt uw bestelling daar ophalen.

7. Wat gebeurd er als ik niet thuis ben?

Als u niet thuis bent wanneer uw bestelling wordt bezorgd, dan probeert de bezorger het bij een van uw buren af te geven. In het geval dat die ook niet thuis zijn, komt de bezorger de volgende dag weer terug (tot een maximum van 4 dagen). Daarna moet u uw bestelling ophalen in de dichtstbijzijnde DHL parcelshop.

Assortiment

1. Hoe kan ik zien of een artikel in mijn maat nog op voorraad is?

Alle schoenen die op de webshop staan, zijn op voorraad in de maten die u kunt selecteren. Staat uw maat er niet tussen? Dan hebben wij deze helaas niet meer op voorraad. Stuur ons in dit geval een email (service@mikkishoes.nl) en wij kijken of we u toch nog van de juiste maat kunnen voorzien.

2. Is de collectie in de webshop hetzelfde als die in de winkel?

Nee, de collectie in de winkel is nog uitgebreider dan u op onze webshop aantreft. Bezoek eens onze winkels in Waalwijk of Breda.

3. Ik heb kort geleden mijn bestelling ontvangen en nu zijn er artikelen afgeprijsd, heb ik recht op verrekening?

Nee. Een afprijzing op opruiming van seizoensrestanten vindt plaats omdat een product in het ‘normale verkoopseizoen’ niet is verkocht en wordt daarom tegen een verlaagde prijs aangeboden.

Ruilen & Retourneren

1. Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dat kan. In het geval dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het tot 14 dagen na levertijd retourneren. Bij uw bestelling ontvangt u een retourformulier. Vul dit formulier in en voeg het bij de bestelling. Op de DHL Return Portal kunt u een verzendlabel aanmaken en uitprinten. Vervolgens kunt u uw bestelling afleveren bij een DHL parcelshop. Kijk op http://dhlparcelshop.nl/ wat voor u de dichtstbijzijnde locatie is. Zodra wij uw bestelling retour hebben ontvangen storten wij het bedrag weer terug op uw rekening.

Bij een eventuele schade aan de retourzending of een ongefrankeerde zending hebben wij de mogelijkheid om hiervoor kosten in rekening te brengen. Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan dan hebben wij de mogelijkheid om deze waardevermindering in rekening te brengen bij de klant.

2. Kan ik mijn bestelling ook terugbrengen of ruilen in de winkel?

Ja, dat is geen enkel probleem. Wij keren echter geen contant geld uit. Wanneer je besluit af te zien van de aankoop en niet te ruilen storten wij het aankoop bedrag terug op de rekening. Voor het retourneren in de winkel worden nooit kosten in rekening gebracht.

Service & Garantie

1. Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Als u een klacht heeft dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. Doe dit door te mailen naar service@mikkishoes.nl, bij voorkeur met een foto van het probleem.

2. Ik heb een kapot of verkleurd product ontvangen, wat nu?

Dit hoort niet te gebeuren, aangezien we voor verzending door middel van een kwaliteitscontrole dit willen voorkomen. Als u toch een kapot of verkleurd product hebt ontvangen neem dan gelijk contact op met onze klantenservice en stuur een mail naar service@mikkishoes.nl, met een foto van het kapotte of verkleurde product.

3. Welke klachten worden niet vergoed?

Slijtage van zolen en hakken, kale neuzen, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet te verwijten zijn worden niet vergoed.

4. Hoe maak ik een persoonlijk account aan?

Als u een persoonlijk account aan wil maken, dan moet ik rechtsboven in de webshop op de knop ‘registreren’ of ‘inloggen’ drukken. Beide zullen u naar een pagina brengen waar u door het volgen van een aantal simpele stappen een persoonlijk account aan kunt maken.

 

5. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

 Om dat te doen, gaat u bovenin het scherm naar ‘mijn account’. Op die pagina kunt u kiezen voor ‘gegevens wijzigen’. Hier kunt u al uw persoonlijke informatie veranderen.

 

Privacy & Cookies

1. Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein tekstbestand dat op de computer wordt geplaatst, waarmee informatie over het bezoek aan een website kan worden opgeslagen. Het kan hier gaan om bijvoorbeeld login gegevens en informatie over de producten die zijn bekeken. Cookie bestanden zijn veilig en doen verder niks.

 

2. Maken jullie gebruik van cookies en zo ja, waarom?

Ja, hier hebben wij meerdere redenen voor. Allereerst helpen cookies om de beveiligde kassaomgeving optimaal te laten functioneren. Daarnaast helpen cookies om ons inzicht te geven in het winkel- en koopgedrag van onze klanten. Met deze gegevens kunnen we ons continue verbeteren en onze klanten het best van dienst zijn.

 

3. Hoe zet ik cookies uit?

Het uitzetten van cookies werkt voor iedere browser anders. Het beste is om de hulpfunctie van uw eigen browser te raadplegen.

 

4. Welke maatregelen nemen jullie om mijn privacy te beschermen?

Om uw privacy te beschermen maken wij gebruik van een beveiligde SSL verbinding om de persoon- en betalingsgegevens te beschermen. Voor meer informatie over onze privacy regelingen kunt u HIER terecht.

 

Leuke prijzen winnen? meld je hier aan!

Sluiten

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en maak kans op een paar hippe schoenen!

 

En ontvang wekelijks informatie over de new arrivals, trends en aanbiedingen van Mikki Shoes!

Deel dit bericht met je vrienden
Share of Tweet: